مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 04:452023-10-22ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا| نساجی و سپاهان ایران مقابل حریفان ازبکستانی


در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم نساجی و سپاهان ایران به مصاف حریفان ازبکستانی می روند و امیدوارند با 3 امتیاز به ایران بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوشنبه دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت.

سپاهان و نساجی به مصاف حریفان ازبکستانی خود خواهند رفت.

نوبهار ازبکستان – نساجی ایران؛ بازگشت به آسیا تیم نساجی بعد از پیروزی مقابل بمبیی سییتی هند یک باخت مقابل تیم پرستاره الهلال را در ورزشگاه ازادی تجربه کرد و حالا برای رسیدن به دومین برد آسیایی خود تلاش می کند.

نوبهار در هفته اول مقابل الهلال فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست تا ثانیه های پایانی مسابقه از الهلال پرستاره پیش باشداما در نهایت فقط یک امتیاز از آن مسابقه به دست آورد.

نساجی هم دو با دو شکست در لیگ برتر مقابل ملوان انزلی و آلومینیوم اراک به آسیا رفته ولی این بازی شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان نساجی و کادرفنی می خواهند همچنان در آسیا حضور داشته باشند و با صعود از گروه در اولین فصل آسیایی شدن تاریخ ساز شوند.

جدول گروه D الهلال عربستان 4 امتیاز نوبهار ازبکستان 4 امتیاز نساجی ایران 3 امتیاز بمبنی سیتی هند بدون امتیاز برنامه مسابقات نوبهار ازبکستان – نساجی ایران ساعت 19:30 الهلال عربستان – بمبنی سیتی ساعت 21:30 آلمالیق ازبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا| نساجی و سپاهان ایران مقابل حریفان ازبکستانی

لیگ قهرمانان آسیا| نساجی و سپاهان ایران مقابل حریفان ازبکستانی